2 mars 2010

Bilder från kunder

Tjo!

Har trillat in en och annan bild under helgen och jag tänkte lägga upp några av dom nu :)
Vi vill fortfarande ha fler såklart så keep em coming! blogg@shock.se
Är man kund hos oss kan man ju knappast vara rädd för att synas?


Det har även mailats endel frågor som jag tänkte svara på här under dagen för att bringa lite klarhet i världen! hehe





Lisa Nilsson i någon variant av röd (ännu bättre om ni till och med kommer ihåg märke och namn på färgen så vet andra vilken färg dom ska köpa om dom vill apa efter;) )




Åse i en av våra gröna toningar, vat matchningen med burken genomtänkt undrar jag ju genast?



Jag hade kunnat lägga en kvalificerad gissning på att det är directions apple green, men det framgår inte så jag sätter inga pengar på det.







Här är ett kollage på Anna Anderssons olika hår färgade med diverse kulörer köpta hos oss.

Kul att se lite tjusiga hår! :D Fortsätt skicka in och gärna bilder på kläder också!

över och ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar