18 mars 2010

cuff-halsbandet!

Eloo!

Nämnde ju att jag hade pimpat mitt halsband, som var det Annie hade på sej i inlägget gjort tidigare idag.

Såhär ser det ut nu:



Jag valde att byta till en annan, lite kortare kedja :)
Oftast har man ju någon gammal kedja till nåt annat halsband liggande hemma som man kan använda, annars finns det att köpa billigt på t.ex Panduro.
Man kan ju använda en vanlig läder-rem också om man tycker det ser bättre ut.

Det andra halsbandet är också från Shock, av märket Alchemy !

Ett intressant litet fakta om just nummer 13 som är en bra förklaring till varför jag bär det runt min hals:
Spartan school of aeronatics i USA har använt symbolen en svart katt med nummer 13 på sedan 1920-talet.
Det står för att kunskap och färdighet vinner över vidskeplighet och otur!

2 kommentarer:

  1. Häftigt!

    Kan ni inte göra ett inlägg med tips om hur man hotta up typ tröjor, toppar o jeans? Med nitar eller dylikt. Vore superkul :)

    SvaraRadera
  2. Absolut,bra idé! Ska försöka klura på lite sånt och styra upp lite fler såna inlägg!

    SvaraRadera